tiistai 17. huhtikuuta 2012

TET

Hihii moi! Sori en eilen jaksanu tulla mitään kirjottelee ja kuviakaan ei ollu, eikyllä nytkään mut emmä nyt ala jättää väliin sen takia :D...

Mul on siis eilinen ja tää päivä kulunu vaan TET:ssä. Oon Empolassa, eli Kuusiston alakoulussa, missä on vaan 1 ja 2 luokkalaiset. Tuitui :')... Ne vetää multa kyllä kaikki voimat pois, oon väsyneempi nyt, kun tavallisten koulupäivien jälkeen! Aika kuluu ainakin tosi nopeesti askarrellen ja helppojen laskujen sekä koneitten ääressä. Oon siellä siis Jennan kanssa mutta ei nyt olla oltu kun kerran samalla tunnilla :).
 Siel on kyl niin hupsuja poikia, ja neitejä x)... Sulosia ja tulee varmasti ikävä tän viikon jälkeen! Jotku lapsoset ärsyttää vähän ku roikkuu kokoajan kimpussa mut suurinosa sulosia hihittelijöitä ♥...

Tänään ei siellä mitään kummempaa tapahtuntkaan kun saatiin pitää 1 & 2 luokkalaisille liikuntatunnit. Vedettiin kaupunkisotaa ja pikkusil ainakin oli hauskaa, vaikka aikamoist huutamist ja sähläämistä sekin oli. :)
 Työpäivän jälkeen lähettiin huristelemaan Jennalle. Syötiin siellä ja lähettiin keskustaan päin. Pian pääsin kotiin ja nyt oon ihan nukahtamis pisteessä täällä :D...
 Huomenna sitte odottaa uudet kujeet, kirjottelemisen merkeissä sitten ;-)!

Sori nyt kuvattomattomuudestani.. Mut mä lopetan tekstin tähän! :)

-P-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti