maanantai 9. huhtikuuta 2012

Uus kämppä, jihaa!

Hellurei täältä! :) Tänään kuvaamiset on jääny vähän vähille, kun muuttoa on koitettu saada kovalla urakalla eteenpäin. Aika hassua, meil on nyt sit kaikkea tavaraa 2 kappaletta. Oikeastaan vähintään kaks kappaletta kaikkea :D. Ahdasta varmaan tulee sittenkin ku saadaan kaikki tavarat paikalleen.
 Omasta huoneesta koitan potkia mahollisimman paljon tavaraa pois, ja se on varmaan ainoo huone mikä on suht'koht valmis... Muualla onki sitten mahottomat pinot pahvilaatikoita sun muita päniköitä.
 Oon jopa ihan tyytyväinen tähän kämppään vaikka aluks vähän erimieltä olinkin. Mun huone on pienin täältä, mut se tuli mulle ihan sentakia ku on ainoo mh. alakerrassa niin on vähän omaa rauhaa :).
 Sisustuksen sain aikaan Nooriksen kanssa näistä kamoista mitä vaan löydettiin ja saatiin oikeen mukava huone valmiiksi! I'm so happy.

Mulla ei oo tästä päivästä mitään muuta kerrottavaa kun oon muuttanut ja...Muuttanut. Tässä nyt kuitenkin nää kaksi kuvaa x):

Tä on otettu olkkarista ihan sen jälkeen kun tyhjennettiin kuorma-autollinen tavaraa.Ja tottakai muissakin huoneissa oli siis vähintään ton verran kamaa!

Ja tässä tä mun huone, pienehkö, mutta oon tyytyväinen :)! 

Hah, tuntuu nyt kun lukasin tota et muuttaisin ekaa kertaa ja intoilisin siitä hirveesti! :-D Ei todellakaan sinnepäinkään, oon muuttanut suurinpiirtein 6 kertaa mutta viimeks kuitenkin neljä vuotta sitten :). 
 Apua, huommena kouluaamu, ei houkuta ei! Loma ja hyvät yöunet olis voinut jatkua mun puolesta vielä tän viikon. Kuitenkin, mä meen nyt kattomaan Täydelliset naiset ja sitten ajoissa nukkumaan! :)

Hyvät unet, heihei! <3

-P-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti