lauantai 11. helmikuuta 2012

Huolet puoliks

Heippa taas! :) Hmm nyt ärsyttää ku oon ilmeisesti hukannu mun kameran! :/ Onneks ei järkkäri ihan simmone digikamera sentään vaan. Mut silti voi hemmetti... Kuvia koitan sit vaan repiä jostain välillä :).. Tä viikko on menny kauheen äkkiä ja toivottavasti viikonloppuki sujuu nyt kivasti :).
 Kuitenki torstai ei mitään kummempia oltii leffassa kattomassa "Varasto" kavereitten kanssa. Se yllätti mun odotukset ja jos haluaa nauraa ni kannattaa mennä kattomaan! :) Meil oli ainakin tosi hauskaa vaikka jouduttiinkin 2-riviin seittemän hengen porukan kanssa x)..
 Eilen oltiin porukalla muutama tunti kaverilla kunnes jouduttiin ulos jäätymään. Oltiin ehkä puoltuntia ulkona ja sitten suuntasin kyydillä kotiin. Olin tosi väsyny ja nukahdin kokoajan sohvalle vaiks kovin yritin keskittyy tv:seen x). Siirryin siiten jo 11 aikaan nukkumaan ja se on multa aika ennätys.. :D
 Kunnon unie jälkeen alko kova siivous urakka. Huomenna mennää ostelee viel uusii tavaroit sunmuita jutskia tänne ja sit meiä projekti on täällä valmis :).Meillä on siis muutto edessä täältä piispanristiltä ennen kesää :). Oikeestaan oon tyytyväinen et pääsee isompaan taloon asumaan mut on se haikeeta ku moni kaveri jää tänne :(. Onneks äiti asuu kuusistossa ja ei täältäkään niin kovin kauas olla muuttamassa :). Siivottiin jostain 11 asti ja 3 aikaan käytiin syömässä. Nyt oon ihan poikki mut onneks nyt on aikaa rentoutua :)! Ilta nyt sitte varmaan kuluu leffaa katellessa ja niin edellee... (:: Heipsu ja kuuulumisiinn!


Ja tä vielä, oon piiitkään halunnu lontooseen ja nyt ois suunnitelmissa lähteä sinne täs keväällä tai kesällä (:! En malta oottaa mut ihankiva vaa ettei heti olla lähös et ehtii rahaaki sit säästämään x)....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti