sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Life is nothing without friends

Eli nyt sitten tää kaveripostaus! :) En saa tähän nyt laitettua niit kaikkein vanhimpia ja hauskimpia kuvia ku oon täsä toisella koneella :D... Mut joo kyl täsäki jotain tulee ;)!











Tää tyttö tässä on mun paras ystävä Emilia Carita Pöyhönen.
Tutustuttiin hienosti omilla takapihoilla tossa nelisen vuotta sitten :). Emppu siis muutti meiän seinänaapuriin. Ollaan siitä asti oltu parhaita ystäviä ja tullaan aina olemaankin! Koska asuttiin samassa talossakin täst sekopääst tuli mun sisko ja monet illat kateltiin vaan yömyöhään salamointii ikkunast ja viestiteltii toisillemme sillee et tömisteltiin portais x)... Miljoonat kerrat molemmat oli kipeit ni sitä vaan tilailtiin pitsaa ja chillattiin kalliol. Noist kuvist kans huomaa et viihdyimme metsässä XD.. Heh, siis asuttiin metän keskellä ja oltiin synnynnäisii eräjormia <3.. Noeikai mut tän tytön kans oon viettäny elämäni parhaimmat hetket ja luotto ystävä on! Vaikka nyt ei niin usein nähdäkkään ku tää muutti Lietoon täs jonku aikaa sitten ni yhteys pysyy ikuisesti ja vanhoina mummoina istuskellaan vielä jossain ja neulotaan villasukkia. 
Viitsivitsi, ei me mitään villasukkia neulota me rokataan! <3








Seuraavana Kaisa Lahtonen! :)
Kaisaaa on ihanimpia ihmisii pääl maan jolle voin kertoa kaiken. Joka minuutin ku vietän Kaisan kanssa ni on  niit hetkii millon nauran ja paljon :D! Tän kanssa mä voin olla omaitteni ja hauskaa on vaiks vaan istuttais lattialla! x) Tutustuin tähän tyttöö tanssissa jota käydään vieläkin molemmat. Sit selvis et asutaan ihan melkeen vierekkäin :). Vähitellen täst tuli äärettömän rakas tyttö mulle josta en koskaan haluu päästää irti :')! Viikkoi löytyy millon Kaisaa en näkis mut äärettömän tärkeä ja oon onnellinen et mun parhaisiinystäviin kuuluu näin täydellinen ihminen! <3






Emilia Nguyen ystävällisimpiä mitä oon koskaan tuntenutkaan!
Äh, mitä tästkää ihmisest vois sanoo, sen vaan et se on täydellinen ja rakastan sitä myös älyttömästi! Oon siis Emilian kanssa samalla luokalla ja joskus tuun kouluun vaan sentakii et saan nähä tän ihanan ihmisen ja saan kertoo kaikki murheet ja sunmuut asiat mun parhaalleystävälle! Meil ei juurikoskaan tuu tylsää ja Emilian kans jaksaa touhuta aina! (: Hih love u my darling <3!








One of the strongest girls Jenna Janica Venström!
Hehee Jenna on mulle ku sisko jonka kans on ihana riehuu koulussa niinku viettää rentoi leffahetkii sohvan pohjalla. Luotan tähän 100% ja kuin myös takaisin en vois pettää tän luottamusta! Joskus pitkään ei oltu Jennan kaa sen kummempia kavereita mut sit pian meistä tuli parhaitaystäviä ja sillasina pysytään! :) Jennan kaa on kans tultu koettuu monenmoista täs suurinpiirtein vuoden sisällä. Koko elämä kuitenki aikaa tulla miljooniitsiljoonii muistoja vaan lisää (:! Kallisarvonen tyttö jonka kaa vietän paljon aikaa vapaa-ajalla! (: Olet erittäin tärkeä tyttö josta aion pitää ikuisesti kiinni! <3




Joo ja nyt sitten mitäs kummaa, mulla ei oo Ronja Saariosta simmosta kuvaa missä oltais vaan me täs koneella :(! Sad.. Mut tää tyttö on mun monien päivien piriste ja voin tehä mitä vaan sen kanssa! :) Hurjaa elämää meillä molemmilla on ja siitä tullaan molemmat selviämään loppuun asit ja vielä hymyillen! (: Vaikka vaikeeta olis niin tiedän et tämä tyttö ei tuu mun viereltä lähtemään ikinäkoskaan! :) Siitä pidän kiinni. Pienessä ajassa tärkeeksi tullut naikkonen <3!! 

Ja tossa samassa kuvassa Joonas Nordman joka on samalla maailman ärsyttävin ja maailman kultasin veli mitä mulla onkaan! <3 (: Oon onnellinen et tutustuin tähän pikkuseen rinnakkaisluokkalaiseen paremmin koska muuten oisin jääny varmasti paljosta paitsi! Täst pojasta löytyy asennetta, luotettavuutta, tempperementtia, ja vahvuutta sanoa mitä vaan ja olla valmis mihin vaan! Vaiks välil muuta sanonkin (;... Ni oot poika tärkeä (:! <3






Tämmöstä siskoa kuin Matleena Miina Emelia Olin ei tuu kukaan koskaan korvaamaan! 
Siis biologisesti mulle serkku mutta kaikella muulla tavalla mulle isosisko on ihanimpia ja tukevimpia mitä tiedänkään (:! Matte on mulle aina ollu niitä tärkeimpiä ja kuva-albumistakaan ei löydy simmosta kuvaa missä  kumpikaan ei naurais x)! Vaikka nähdään nykyään turhan harvaan niin tää ihminen tässä merkitsee mulle aina sen saman verran eli ihan sanoinkuvaamattoman verran! (': Sä kuulut nainen mun elämän kaikennäkösiin muistoihin joista ei tuu koskaan tulemaan loppua! <3






Oma pikkuveli josta pidän huolta loppuun asti Samuli Aleksanteri Mäntyranta! (:
Ilman Samppaa koulupäivätki tuntuu ihan tyhjiltä ku ei oo ketään kenen kanssa rupatella kaikki tunnit ja nauraa ihan turhille asioille. Oot mies äärettömän tärkeä ja tärkeänä tuut pysymään! <3



Hehee salaperäsin ihminen mitä tunnen Anton Nguyen mut silti ihan mahti!
Tä nappisilmätoveri kuuluu mun ystäviin vaiks se vaan tuijottais ja olis hiljaa tai riehuis niin et molempie henki lähtis. Tä poika tietää mun elämäst paljon ja ohjeet mitä silt tulee suuntaa aina oikeeseen. Oli sitäpaitsi pakko tulla pistämään pitempi teksti tähän koska tämä mies on sen ansainnutki ku on mua kestäny tähänki asti mimmone oon ollukkaan..... :)<3






Ja sitten vielä lisää: 
Vanhoja muistoja ja jotain niin tärkeää! <3 Stella, Emppu, Melissa, Kaisa, Eveliina

Kuusiston tytsyt, Emppu ja Rea <3





Marika, Emilia, Ansku, Marja <3



Emppu ja Lotta


Lisää kuvateksti



Heh, ja jos tän nyt loppuun asti jaksoit lukea niin kiitos (:! Kuvia tulikin vähän paljon mut eipä se sitte mitään... Kuvia kuvittomien postauksienkin edestä sitten! x)








4 kommenttia:

  1. oi Pinjuri oot ihana <33, mut hei KUI vanhoi noi kuvat oikeesti o :D:o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, luulisin et jotain 2009 vuosimallistoo (;..

      Poista
  2. oi just kiva =) heheh mäki oon päässy!(:

    VastaaPoista