maanantai 6. helmikuuta 2012

Just chilling out

Hehee ompas täki päivä hurahtanu äkkiä ja mä oon hurahtanu tähän blogiin x)...Tien et nyt kirjottelen tänne innokkaasti ja pian se lopahtaa... :) Nooh, yritän panostaa ja mahollisimman usein tänne tulla kirjottelemaan. Harmi vaan et nyt mulla ei oo taaskaan kuvia ku en aina kuitenkaan kameraa mukana kanna.. :)
  Kuitenki aamulla oli erittäin lähellä etten jääny kotiin makaamaan olin niin väsy. Koulun liikuntatunnit hyppää ohi polvien liikuntakiellon takia mut sekään ei viellä oo selvää mikä niissäkin on :o...Kotsassa taiottiin Aadan kanssa hyvää pitsaa ;)! Koulusta menin parin kaverin kanssa odottamaan keskustaan kyytiä piispanristille :). Kotona vaan oon katellu tv:tä, syöny ja oleskellu koneella :)... Eli tämmönen mun ei-tapahdu-mitään päivä (x..


Tää väri nyt ois harkinnassa ja tähän kovin alan nyt pyrkimään :)!
 Sit ärsyttää nyt ku en löydä simmost yhtä kauhusarjakuvaa minkä ehdottomasti olisin halunnu tänne nähtäväks x)... Nyt kuitenkin jatkan illanviettoa telkkarin ääressä hyviä iltoja sinnekkin päin kuulumisiin! :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti